наші весілляівентиконтакти
Організація весілля

Скільки весіль потрібно організувати самотужки, аби врешті зрозуміти: «Краще, аби святкові клопоти замість мене взяв на себе хтось інший»… З одного боку, почесно бути організатором та пишатися результатом: я все зробила сама. Проте, з другого боку, організатор працює найбільше, бо ж мусить за усім слідкувати, і через свою зайнятість пропускає найцікавіше. Адже працювати і святкувати одночасно неможливо. Довірся весільній агенції «Два серця». Наші досвідчені організатори та координатори усе чітко спланують та проконтролюють кожен етап організації весілля. Ми позбавимо Тебе зайвих хвилювань.Залишайся з гостями і насолоджуйся своїм святом та будь щаслива.

БЕЗТУРБОТНА ПІДГОТОВКА ДО ВЕСІЛЛЯ або ВЕСІЛЛЯ ПІД КЛЮЧ

Організатор весілля – це хто? Де його знайти? А що він взагалі робить? А, може, ми самі? Це ж йому ще й заплатити треба буде, а в нас і так у зв’язку з весіллям передбачається купа видатків. Такі думки навідують більшість молодих людей, які вирішили одружитися і наповнити один із найбільш знаменних днів свого життя радісними пам’ятними подіями. А ті наречені, які вже знайомі з досвідом своїх недавно одружених друзів, не вагаючись, одразу звертаються: «Організуйте нам гарне весілля».

Та, щоб не купувати, як то кажуть, кота в мішку, і тим нареченим, які вагаються, і тим, в кого сумнівів нема, все ж варто дізнатися якнайбільше про закулісся організації весільного свята, аби чітко усвідомити, яких зайвих турбот можна позбутися та які вигоди отримати, доручивши організацію власного весілля досвідченим фахівцям. 

Тож запрошуємо вас на віртуальну екскурсію до весільної агенції «Два Серця», щоб довідатися, хто та як виготовляє ті смачні цукерочки в барвистих обгортках, які молодята гордо називають «Наше весілля».


Примірки весільного вбрання, підбір взуття, зачіски, постановка першого весільного танцю – все це приємні заняття, на які хочеться витрачати час. Але що робити з розрахунком алкоголю, вибором фахівців, переглядом численних портфоліо та узгодженням умов роботи, багатогодинними поїздками по локаціях та безкінечним спілкуванням з менеджерами? Саме тут і прийде на допомогу весільний організатор. Ви насолоджуєтесь святом, а хтось його створює!

Почнемо з того, що ви, наші любі наречені, дійшли висновку, що вам у підготовці до весілля потрібні помічники, і саме з таким запитом звернулись до нашої весільної агенції «Два Серця». Тому найперше ви зустрінетесь з котримсь із наших менеджерів. В приємній бесіді з ним ви розповісте про те, яким в загальних рисах уявляєте собі своє весілля. Висловите свої побажання, бачення, думки, сумніви та вагання стосовно різноманітних варіантів свого майбутнього весільного свята. А наш менеджер ознайомить вас з усім спектром можливостей агенції, аби допомогти вам легко і з приємністю підготуватися до дня народження вашої сім’ї та отримати від нього задоволення, тільки задоволення і нічого, окрім задоволення.

І найперше ви дізнаєтесь про найкращий спосіб отримати гарантовано бездоганне, оригінальне і саме під вас створене весільне свято – доручити агенції повну організацію весілля і отримати, як найчастіше кажуть, весілля під ключ.
 
ЩО ВХОДИТЬ В ОРГАНІЗАЦІЮ ВЕСІЛЛЯ ПІД КЛЮЧ У ЛЬВОВІ
1.    Для кожної пари наречених весільна агенція виділяє розпорядника-організатора – людину, яка безпосередньо відповідальна за якісну підготовку та бездоганне проведення весілля. Саме він залучає інших необхідних професіоналів та керує усім організаційним процесом. Весільний розпорядник-організатор постійно спілкується із нареченими, шукає і пропонує їм для узгодження найкращі варіанти та рішення. Він завжди доступний для обговорення будь-яких питань, що стосуються підготовки до весілля.
2.    Підбір, розробка, узгодження та прийняття в роботу індивідуальної унікальної концепції та стилю весільних урочистостей.
3.    Формування докладного кошторису свята відповідно до фінансових можливостей та побажань пари. Оптимізація весільного бюджету і його правильний розподіл.
4.    Розробка докладного плану підготовки до дня весілля.
5.    Написання спочатку приблизного, а згодом докладного сценарію весільного дня і режисура всіх основних святкових дійств.
6.    Підбір варіантів усіх локацій, потрібних для кожного етапу вибраних парою весільних дійств – дівочої та парубочої вечірок, ранкових приготувань наречених, обряду викупу, виїзної церемонії урочистої реєстрації шлюбу, вінчання, фото-та відеосесії, весільної прогулянки по визначних чи улюблених місцях, першої доброчинної акції молодят, бенкету, першої шлюбної ночі тощо. Інформаційна допомога при виборі нареченими локацій. Адміністративна допомога в оренді вибраних бенкетного залу, ресторану, готелю, заміського котеджу, шатра для весілля на природі тощо. Вирішення всіх питань з адміністрацією обраних локацій.
7.    Разом з нареченими вибір та розробка художнього оформлення індивідуальних запрошень для розсилання їх гостям. Замовлення поліграфії: листівок-запрошень, посадкових карток, іншої друкованої продукції.
8.    Інформаційна та адміністративна допомога у створенні декоративного та флористичного оформлення обраних локацій.
9.    Інформаційна допомога у виборі фото- та відеооператорів. Найм фотографа та відеооператора, отримання готових фотографій та відео і передача їх молодому подружжю після весілля.
10.     Інформаційна та адміністративна допомога у виборі та замовленні музичного супроводу весілля (діджея, окремих музичних виконавців, кавер-бенду тощо).
11.     Інформаційна та адміністративна допомога у виборі та замовленні талановитого ведучого, який забезпечить чіткий хід весільної програми та розважатиме гостей, а також, при потребі, і досвідченого церемоніймейстера для виїзної шлюбної церемонії.
12.     Грамотна розробка розважальної програми з чітким таймінгом відповідно до уподобань наречених та запрошених ними гостей. 
13.     Інформаційна та адміністративна допомога у виборі та замовленні виступів артистів будь-яких жанрів (ілюзіоністів, коміків, пародистів, жонглерів, акробатів, співаків, танцювальних та інших шоу-груп тощо) для участі у весільній розважальній програмі.
14.     Розробка образів наречених, подруг нареченої, друзів наречених відповідно до обраних концепції та стилю весілля.
15.     Інформаційна та адміністративна допомога у виборі перукаря, візажиста, стиліста-іміджмейкера, персонального шоппера (асистента при покупках), кравця, шевця тощо.
16.     Інформаційна та адміністративна допомога у виборі хореографічної студії чи хореографа-постановника для підготовки першого весільного танцю.
17.     Інформаційна та адміністративна допомога в складанні меню, виборі кондитера і варіанту весільного торта та у замовленні кейтерінгу, кенді-бару, виготовлення весільного торта.
18.     Забезпечення весільної програми усіма вибраними молодою парою святковими спецефектами та нагляд за дотриманням техніки безпеки під час їх застосування. 
19.     Створення світлового оформлення відповідно до обраного стилю весілля.
20.     Повне технічне забезпечення усім необхідним для звукового та світлового оформлення обладнанням і технічного райдеру для запрошених виконавців (музикантів, співаків, шоуменів та шоугруп). Нагляд за дотриманням техніки безпеки при використанні.
21.     Інформаційна допомога при виборі транспорту для кортежу. Замовлення лімузину чи іншого виду кортежу та транспорту для гостей на день весілля.
22.     Організація заручин, дівочої та парубоцької вечірок.
23.     Підбір готелю чи альтернативного місця для зборів нареченої та ранкової зйомки.
24.     Організація виїзної церемонії реєстрації шлюбу.
25.     Інформаційно-адміністративна допомога у підготовці до вінчання. 
26.     Координація дій усіх залучених до підготовки свята та проведення урочистостей протягом дня весілля. Розпорядник весілля та координатор присутні на весіллі включно до завершення бенкету, дбаючи про те, щоб молодята та їх гості почували себе комфортно, не відволікаючись на якісь організаційні дрібниці.
27.     Проводи гостей, контроль збору декору та від’їзду молодят по завершенні весільного бенкету.
28.     Повний контроль якості та вчасності виконання робіт усіма підрядниками в процесі підготовки, напередодні і в день весілля.
29.     Вирішення всіх організаційних та форс-мажорних питань під час підготовки і в день весілля.

Після ознайомлення з усіма можливостями спокійно приготуватися до свого такого прекрасного свята з допомогою весільного організатора ви, любі наречені, приймаєте рішення. І в цьому наш менеджер також охоче вам допоможе, відповівши на усі додаткові запитання. Скажемо лише, що рішення можуть бути різні. Багато пар замовляють весілля під ключ в запланованому ними обсягу. Це означає, що вони отримують весь перелік організаційних послуг, окрім організації тих складових весілля, які вони не планують (заручини, виїзна церемонія тощо) або, навпаки, додавши щось (організацію медового місяця або весільної подорожі чи ще чогось з того, що їм підказує фантазія). Пари, які вирішили, що з якоюсь часткою приготувань легко дадуть раду самі, або ті, які відчули потребу в організаційній допомозі на якомусь з етапів підготовки до свята, замовляють часткову організацію весілля. Та яку б організацію – повну під ключ чи часткову – ви не вирішили замовити, ми з вами укладаємо договір про організацію весілля, в якому усе чітко прописуємо. І як тільки цей договір підписаний, ми - уже як офіційні організатори - одразу ж беремося до роботи.

Ви отримуєте в своє розпорядження команду, відповідальну за організацію вашого весілля. Класичний її склад – це весільний організатор-розпорядник, арт-директор, головний технік та координатор. Як ви вже, мабуть, і самі здогадалися з назв останніх трьох, то арт-директор займається художньою частиною, головний технік – технічним забезпеченням, а координатор – узгодженням дій усіх учасників організаційного процесу в часі, просторі та один з одним. А організатор-розпорядник, з яким ви, любі наречені, контактуєте найчастіше, управляє усім організаційним процесом та керує іншими членами команди. 

Обов’язки весільного організатора-розпорядника
•    збір шляхом опитування наречених максимально повної інформації щодо їхнього бачення, їхніх уявлень та побажань стосовно усіх складових весільного свята
•    оптимізація весільного бюджету, в тому числі і за рахунок існуючих домовленостей агенції про партнерські знижки
•    представлення кількох варіантів локацій для вибору, а при потребі знаходження бажаних нареченим локацій
•    представлення на вибір кількох варіантів підрядників для виконання робіт та надання послуг, а при потребі знаходження бажаних нареченим підрядників
•    планування підготовки до весілля та весільного дня
•    підготовка для наречених договорів з підрядниками
•    організація необхідного мінімуму зустрічей наречених з підрядниками
•    спілкування з менеджерами та адміністрацією локацій і підрядників по всіх питаннях, які потребують вирішення
•    забезпечення злагодженої спільної роботи різних весільних підрядників (наприклад, декораторів і флористів, музикантів, запрошених артистів та ведучого)
•    контроль якості виконання робіт усіма підрядниками
•    забезпечення дотримання таймінгу виконання робіт, надання послуг, доставки замовленого, прибуття транспорту, техніків, артистів тощо
•    ведення обліку видатків в процесі підготовки до весілля та звітування по них
•    позитивне оперативне вирішення конфліктних і форс-мажорних ситуацій у разі їх виникнення

Як бачите, праці весільному організаторові-розпоряднику не бракує. Та, окрім звільнення від усієї так званої «чорнової» роботи, в його особі наречені отримують ще й людину, яка є для них підтримкою та опорою, весільним гідом і тайм-менеджером.
  
Підтримка і опора. Підготовка до весілля – це стрес, і не всі наречені спроможні справитися з бурхливим потоком інформації, пов’язаної з організацією весілля, а також з великою кількістю складних питань, які щораз потрібно вирішувати. Весільний організатор не тільки допомагає вирішити всі ці питання, але й стає справжнім другом. Психологічна підтримка і впевненість в тому, що все йде за планом – це саме те, чого потребують молоді люди, які готуються стати на рушничок щастя.

Цілий стос задач, які вимагають постійної уваги; контроль виконання плану підготовки; організація зустрічей і досягнення усіх необхідних домовленостей – речі, з якими не кожен дасть раду, але саме вони чекають майбутніх молодят в процесі підготовки. Весільний організатор буде не тільки підтримкою, але й опорою, яка дозволить розслабитися і отримувати задоволення від процесу приготувань. Сміливо звертайтеся до організатора, навіть коли просто опускаються руки і хочеться поговорити та відволіктися. Хороший організатор — добрий психолог!

Весільний гід. Організатор – це як велика весільна енциклопедія. Він завжди знає, де і що можна замовити, як це зробити зі знижкою і до кого звернутися за допомогою. Якщо у вас виникає питання, то ви завжди можете знайти на нього відповідь в організатора. Одною з найбільш корисних для вас рис організатора є його чудова поінформованість про специфіку роботи з тими чи іншими підрядниками, терміни виготовлення замовлень і способи встигнути підготувати все вчасно.

Тайм-менеджер. Обов’язковою умовою грамотно організованого весілля є докладний план дій, в якому враховані не тільки задачі, але й дати їх виконання. Саме організатор буде докладно стежити за тим, щоб етапи весільної підготовки йшли поступово, без авралів, затримок і зривів термінів. Він зможе нагадати вам про зустріч із стилістом; прослідкує, щоб флорист отримав своєчасне нагадування про замовлення, щоб список гостей був вчасно переданий ведучому, а ресторан отримав докладне меню для бенкету.

Загалом же, основною функцією весільного організатора є позбавлення вас, любі наречені, від нервування, турбот і поспіху, пов’язаних із підготовкою до весілля. А найважливіший і першочерговий обов’язок організатора весілля – це зробити ваш весільний день ідеальним і дати вам можливість насолодитися особливою атмосферою свята, тепла і романтики.
 

5 основних переваг залучення до організації весілля професіоналів

1.    Відсутність проблем з вибором локацій. Особливо це актуально у літній період, коли важливо знайти не тільки красиве місце для проведення весілля на свіжому повітрі, але й врахувати наявність у ньому електрики та зручного під’їзду для автотранспорту. Досвідчені працівники професійної весільної агенції мають велику базу даних про такі майданчики і можуть легко підібрати найбільш відповідні вам варіанти для вибору.
2.    Відпадає необхідність самостійно проводити співбесіди з операторами, фотографами, флористами, музикантами, ведучими. Весільний розпорядник зробить все це сам.
3.    Організатор проконтролює, щоб жодна дрібниця не порушила атмосферу свята. Багатий досвід дозволяє йому заздалегідь передбачити всі нюанси, які можуть зіпсути свято.
4.    Весілля під ключ прораховують заздалегідь, що дозволяє уникнути зайвих витрат. План підготовки має чіткий таймінг,  тому наречені достеменно знають, у який день відбудеться примірка, у який – репетиція весільного танцю, і коли відбудеться зустріч з музикантами, щоб визначитись з програмою вечора.
5.    Звернення до досвідчених фахівців гарантує, що свято буде незвичайним та оригінальним. Організатор розробляє програму кожного разу заново, ставлячись до кожного конкретного весілля з усією відповідальністю. Можна не хвилюватися, що буде запропоноване типове проведення весільного свята. Розпорядник завжди підходить до організації творчо, враховуючи всі побажання наречених, і може підказати, яким чином найкраще втілити ту чи іншу ідею.

Звернувшись до весільного організатора, ви не тільки отримаєте докладно продуманий весільний день, але і зможете знайти всіх необхідних для стильного та красивого свята фахівців. Досвідчений організатор завжди має заповітний список перевірених професіоналів, з якими він працював чи яких бачив у роботі і тому сміливо може порекомендувати вам.

Прислухайтеся до думки організатора, навіть якщо попередньо вже вибрали команду підрядників – він зможе розповісти про підводні камені тої чи іншої локації, недоліки чи достоїнства весільних фотографів та відеографів, нюанси роботи з декораторами та флористами. Працюючи з надійною командою підрядників, організатор виступає гарантом якості їх послуг і бездоганного результату, який ви отримуєте в день свого весілля.

Iншi статтi

Читайтетакож