наші весілляівентиконтакти
Планування весілля

Забудь про довжелезні черги біля Палацу урочистих подій. Забудь і ніколи не згадуй про це. Реєстрація шлюбу у Палаці урочистих подій давно не в моді і не в тренді. Обирай європейську класику. Виїзна реєстрація шлюбу – перевірена часом церемонія.

ВЛАСНИЙ ПАЛАЦ ЩАСТЯ або ВИЇЗНА ЦЕРЕМОНІЯ ОДРУЖЕННЯ

Організатори весіль з агенції «Два Серця», зустрічаючись з майбутніми весільними парами,  доволі часто чули від них:
«Наше одруження – це ж така романтична красива подія! А ви тільки-но послухайте, як бюрократично, формально, сіро, холодно звучить сама лиш назва: приміщення державної установи Реєстрації Актів Цивільного Стану.
Батьки розповідали, що у Львові раніше був Палац Щастя. До речі, у справжньому палаці, який тепер називають Палацом Потоцьких. Тепер же у Львові полишались одні РАЦСи, яких називають Палацами урочистих подій, хоча на палаци вони мало схожі».

І нам зрозуміло, чому багато наречених прагнуть створити собі власний Палац Щастя, замовляючи виїзну церемонію одруження. І чому її назвали виїзною? Це, мабуть, шлюбні реєстратори із РАЦСів так охрестили, бо саме вони виїжджають за стіни своїх установ. А ви, любі молодята, прибуваєте на церемонію одруження. Між іншим, можете її провести в тому ж Палаці Потоцьких. Львівська галерея мистецтв надає й таку послугу.

Виїзна реєстрація шлюбу – це ідеальний вихід для тих, хто не любить юрбу, метушню та поспіх, а хоче насолодитися кожною миттю найщасливішого дня в своєму житті. Для тих, хто любить приємні сюрпризи та оригінальні рішення!

Незаперечні плюси виїзної церемонії одруження:

1. Виїзну церемонію не регламентують жодні часові рамки. Ви можете організувати її навіть під час заходу сонця, вночі або на світанку (кому як подобається), у точний час вашого знайомства чи ще в якісь особливі години.
2. Ви можете обрати для неї будь-яке місце в світі.  Розглядайте варіанти, з якими у вас пов’язані романтичні спогади і не забувайте про зручність обраного місця.
3. Сценарій і текст церемонії одруження будуть написані тільки для вас. Вони відобразять унікальну історію вашого знайомства. Ви зможете сказати один одному більше, аніж тільки «Так», у відповідь на запитання «Чи ви згодні стати чоловіком/дружиною такої/такого-то?». І ваші батьки, друзі можуть бути не просто мовчазними статистами.
4. Декорування, відповідне вашим смакам. Весільна арка, багато живих квітів і пелюсток троянд, конфеті та серпантин, холодні фонтани та інші спецефекти  – навряд чи вам дозволять все це зробити в РАЦСі, оскільки до вас і після вас є ще інші реєстрації шлюбів. 
5. Провести виїзну церемонію одруження може не тільки працівник РАЦСу, але й симпатичний вам фахівець-церемоніймейстер чи ведучий,  якого ви оберете самі.

Два види виїзної реєстрації шлюбу

Офіційна виїзна реєстрація одруження – це урочисте укладення шлюбу з видачею відповідного свідоцтва за межами приміщення РАЦСу. Виїзний реєстратор у цьому випадку – представник РАЦСу. Для цього вам слід написати заяву з проханням провести церемонію в іншому місці. А коли ви вибрали для весілля дуже популярну дату, то бажано забронювати і дату, і місце,  і реєстратора заздалегідь, а не за місяць до весілля. Тепер в РАЦСах є така послуга як бронь.

Неофіційна виїзна реєстрація одруження – її головною особливістю є повна незалежність від працівників державної установи. Просто напередодні свого весілля ви, любі наречені, заходите в РАЦС у будній день і без довгих черг та зайвих процедур ставите свої підписи на документах і отримуєте свідоцтво про одруження. А в день весілля тільки насолоджуєтесь розкішною церемонією, яка відбувається саме так, як ви її собі уявили – за вашим унікальним сценарієм.

Підготовка до церемонії виїзної реєстрації шлюбу

Основа успішної виїзної реєстрації — цікавий і продуманий буквально по хвилинах сценарій.
Це — «душа» церемонії. А її «тіло» — місце, оригінальне оформлення, музичний супровід, церемоніймейстер або ведучий, спецефекти.

Місце проведення виїзної церемонії одруження.
Виїзна реєстрація у Львові може проводитися практично в будь-якому місці, яке дозволене для відвідувань та проведення масових заходів — у визначних місцях його історичного центру, в парках та мальовничих куточках міста й передмістя. Вибір дуже широкий: Палац Потоцьких, Італійський дворик, Будинок Вчених, площа Ринок, Оперний театр, Шевченківський гай, парк Високий Замок, Стрийський парк, дахи з чудовим панорамним оглядом, стадіон «Арена», аеропорт ім. Данила Галицького тощо. Або ви можете організувати виїзну церемонію в одному із численних заміських відпочинково-оздоровчих та готельно-ресторанних комплексів, на зеленому газоні під відкритим небом або в шатрі на природі, на березі озера чи річки, у Карпатах, на території одного із старовинних замків Львівщини, на екзотичних островах чи в одній з Європейських країн.  

Визначившись з місцем проведення виїзної церемонії, слід продумати деталі його оформлення і декору. Тут можуть бути використані різні романтичні атрибути: найрізноманітніші квіткові композиції та оригінальні арки, весільні ширми, ангелики, живі статуї тощо. Місце для церемонії одруження умовно поділяють на 3 складові частини: зону церемонії, підхід до зони церемонії, зону гостей.

Зона церемонії одруження.
Вона повинна чітко виділятися, а тому найкраще буде розмістити її на подіумній сцені. Класично цю зону позначають весільною аркою: дерев’яною або металевою. Можна для її створення використати бамбук, гілки хвойних чи листяних дерев, лозу. І, звичайно ж, багато квітів! Квіткові композиції можуть спадати, створюючи вигляд висячого саду, ліан, квітучої завіси. Витончений романтичний квітковий ансамбль допоможе придумати стиліст із декору виїзних церемоній. Квіти використовують живі або поєднання живих з декоративними. Бажано подбати про столик весільного реєстратора, інакше нікуди буде покласти подушечку для обручок і поставити келихи для першого тосту.  Декор такого столика з використанням тканин також підкаже стиліст.

Підхід до зони церемонії одруження – це доріжка, яка веде до неї. Зобразити її можна з допомогою білої тканини, ковроліну, суконної імітації зеленого газону з настилом під ними чи без. Доріжка може бути позначена з допомогою пелюсток вздовж рядів стільців. Ними ж можна викласти завитки візерунка, логотипу чи ініціалів весільної пари. Вздовж доріжки передбачте прикраси у вигляді флористичних композицій або оформлення зі свічками, повітряними кульками, стрічками з бантами тощо.

Зона гостей церемонії одруження.
Обов’язково поставте тут стільці. Їх може бути не так багато, як гостей. Але бажано забезпечити сидячими місцями родичів і дітей. До того ж гарно декоровані стільці нададуть усій церемонії відчуття завершеності. Достатньо організувати 30 сидячих місць. Декор стільців не повинен бути яскравим. Якщо використовуються чохли, то вони мають відповідати стилю весілля. Елегантно виглядатимуть букетики, стрічки, банти, повітряні кульки, прикріплені до спинок. Сміливо використовуйте поєднання різнокольорових стільців відповідно до основної кольорової гами оформлення весілля. А розмістити їх можна амфітеатром, по колу або рядами.

Музичний супровід — основа, яка створює незабутню атмосферу церемонії. Існує велика кількість варіантів її музичного оформлення. Справді романтичною та зворушливою буде урочистість, супроводжувана звуками живої музики у виконанні струнного квартету, арфи чи саксофону. Також часто за музику для виїзної шлюбної церемонії відповідає діджей, можливості якого ширші, ніж у окремих музичних інструментів.

Виїзна реєстрація шлюбу: як це відбувається?

Незалежно від тематики та особливостей весілля виїзна реєстрація одруження має в основі свого сценарію доволі чітку структуру. Щоб ви, любі наречені, змогли краще уявити її, далі розповімо, як зазвичай проходить виїзна церемонія реєстрації шлюбу.  

Перед початком урочистості гості займають свої місця на стільцях. Перші ряди призначені для батьків та близьких родичів молодят. Весільний координатор або подруги нареченої роздають гостям пелюстки квітів, конфеті чи серпантин, якими ті будуть осипати молодят після закінчення реєстрації. Для краси і зручності їх кладуть у спеціальні плетені кошички або оригінальні мішечки, оформлені відповідно до стилю весілля.

Після завершення підготовки ведучий весілля оголошує про початок урочистої церемонії одруження, яку відкриває коротким вступним словом.

Звучить музика, під яку виходять подруги нареченої і стають зліва біля арки. Після того виходять друзі нареченого — їх вихід також супроводжується певною музичною композицією. Вони займають свої місця справа біля арки. При цьому дуже гарно виглядатиме, коли подруги нареченої  будуть одягнені в сукні одного кольору й стилю. А от друзям нареченого не обов’язково бути одягненими в однакові костюми — достатньо наявності в їх образі однакових елементів. Найчастіше це бутоньєрки або виконані в одному стилі та кольоровій гамі краватки чи метелики.

Знову звучить музика, яка оголошує про появу нареченого. Він іде доріжкою між рядами гостей, які вітають його. Наречений займає місце справа біля арки попереду своїх друзів.

Нарешті настає одна з найкрасивіших митей — вихід нареченої. Традиційно наречена з’являється у супроводі батька, брата, дідуся чи іншого близького родича, і цей вихід супроводжується красивою зворушливою мелодією.

Біля арки батько передає наречену нареченому. Цей важливий момент може бути цікаво обіграний — зазвичай батько тисне руку нареченому і виголошує коротке напутнє слово. Після цього він займає місце в першому ряду, а наречена стає зліва від нареченого.

Надходить найбільш урочистий момент — реєстрація шлюбу. Слово надається шлюбному церемоніймейстеру. Він виголошує урочисту промову, попередньо обговорену і погоджену з нареченими, а часто й написану разом з ними. Тому звучить зворушлива історія кохання, яка стала причиною весілля. Наречені дають один одному шлюбні обітниці й ставлять підписи. Далі виносять обручки. Ця мить також може стати дуже красивим та оригінальним елементом свята. Обручки кладуть на спеціально приготовану подушечку, виконану в стилі весілля. Подушечку можуть винести двоє святково одягнених дітей – дівчинка і хлопчик, або спеціально запрошений «весільний ангел». В певному сенсі другий варіант кращий, бо професійний «весільний ангел» має досвід у виносі обручок, впевнено почуває себе і мистецьки виконує всі дії. Першим обручку бере наречений і одягає її на безіменний палець нареченої. Потім настає черга нареченої, яка урочисто одягає обручку своєму обранцеві. Після одягання обручок церемоніймейстер має коротку урочисту промову, оголошуючи наречених подружжям.

Весільний ведучий  надає слово для привітання молодят їх батькам та найближчим родичам. На цьому урочиста церемонія одруження завершується. Молодята сходять з подіуму. Вони йдуть до гостей, які встають і вітають молоде подружжя оваціями, вигуками та обсипанням різнокольоровими пелюстками квітів, конфеті, серпантином, цукерками, монетами тощо.

Настає час проведення весільної фотосесії. Молодята фотографуються з батьками, друзями, окремими гостями. Тут слід зазначити, що саме в оці перші миті після одруження, коли панує особливе загальне піднесення, вдаються найкрасивіші та найважливіші для сімейного архіву фотографії. Завершується фотосесія серією загальних фотографій, на яких присутні молодята і всі гості свята.

Ведучий весілля оголошує подальшу програму весільного свята. Молодята і гості залишають місце реєстрації одруження під музику з посмішками та щастям в очах.

Звичайно, описана нами виїзна церемонія реєстрації шлюбу – лише приклад. Сподіваємося, він надихне вас, любі наречені, на створення самостійно чи з допомогою професіоналів власного унікального сценарію, який стане відображенням тільки ваших уподобань.

Та повернемося до прозаїчних технічних питань.

Речі, про які слід подбати заздалегідь, готуючись до виїзної церемонії реєстрації одруження:

1. Папка для свідоцтва про шлюб і ручка для підписів
2. Дублікат свідоцтва про одруження, якщо ви обрали неофіційну реєстрацію
3. Спеціальна подушечка для обручок
4. Мікрофон та звукове обладнання, якщо планується велика кількість гостей, щоб усі могли добре чути промови
5. Спецефекти
6. Прибуття на місце проведення церемонії виїзної реєстрації як мінімум за 30 хвилин до початку, щоб узгодити останні нюанси і підготуватися

Та найперше подбайте про ведучого виїзної церемонії одруження. Нагадуємо, що у переліку послуг РАЦСу є «виїзна реєстрація», коли працівник цієї установи приїжджає в зазначене вами місце і проводить офіційний обряд одруження. Але ви можете підібрати іншого ведучого, що спеціалізується не тільки на проведенні, але й на організації таких церемоній та написанні текстів для них.

Як знайти найкращого виїзного реєстратора?

Секрет цікавої і незабутньої виїзної церемонії простий — її повинен вести реєстратор з добре поставленим голосом, чітким мовленням та приємною зовнішністю. Реєстратор, або церемоніймейстер — це професійний досвідчений актор, який захопить увагу гостей, виголосить проникливу промову і проведе церемонію саме так, як ви хотіли.

Але де знайти такого професіонала? В інтернеті є дуже багато пропозицій. А коли звернетесь до нашої весільної агенції «Два серця», то ми порекомендуємо вам найдосвідченіших і вже перевірених нами щодо якості їх праці. Ви зможете особисто познайомитися з обраними кандидатурами, переглянути їхні відеопортфоліо і після того зробити свій вибір.

До ваших послуг реєстратори різного віку і статі. Відповідно до стилю весілля та особистих уподобань ви можете вибрати на реєстратора дівчину, досвідчену жінку, молодого чи старшого чоловіка, а то й дует реєстраторів.

Одразу зазначимо, що графік хороших реєстраторів розписаний на багато місяців вперед. Тому подбайте про домовленість із обраним церемоніймейстером заздалегідь.

А коли вирішите замовити у нашій агенції «Два Серця» усю організацію виїзної церемонії реєстрації шлюбу, то ми допоможемо вам, любі наречені, знайти місце проведення церемонії, підібрати ведучого і/чи церемоніймейстера, розробити ідею та сценарій; організуємо роботу декораторів та флористів, забезпечення звуковим обладнанням, фото- та відеозйомкою, кейтерінгом; подбаємо про репетицію церемонії та трансфер гостей і наречених; забезпечимо координатором у день церемонії.

Тут вважаємо за потрібне наголосити на тому, що церемонію виїзної реєстрації контролює весільний координатор. Він відповідає за сценарій та проведення заходу; за узгодженість дій усіх, хто приймає участь в церемонії; а також за всі ті дрібниці, які перетворюють це дійство у справжнє свято, що дарує радість. Передавши всі турботи в надійні руки весільного координатора, ви можете бути 100% впевненими в тому, що виїзна реєстрація пройде просто ідеально, і повністю зануритися в переживання цього чарівного моменту.

Iншi статтi

Читайтетакож