наші весілляівентиконтакти

А скільки коштують послуги Вашої команди?

Однозначної відповіді на це питання просто не існує. Річ у тім, що наші послуги ми не штампуємо під кальку, а кожен раз «виготовляємо» їх суто індивідуально. Усі наші наречені різні і мають різні потреби та бажання: хтось хоче малесеньке скромне затишне весілля в колі найближчих; хтось прагне отримати від нас винятково ексклюзивну пропозицію; одні замовляють організацію весілля у повному обсязі; дехто потребує рекомендацій щодо окремих підрядників або окремих послуг агенції «Два Серця». Та навіть надання якоїсь одної із послуг для різних наречених може потребувати більших чи менших затрат часу, більшої чи меншої кількості залучених фахівців.

Тому одразу пропонуємо: «Краще завітайте до нас, познайомимося, поспілкуємось за кавою і спрогнозуємо попередньо, у скільки Вам обійдуться певні конкретні і саме для Вас, єдиних і неповторних, наші послуги.»

А тут лише зазначимо, що загалом у сфері весільного сервісу практикують такі 2 способи розрахунку вартості послуг.

Перший – це 10% від усього кошторису весілля, тобто від загальної вартості усіх замовлених підрядників, матеріальних засобів, робіт, за організацію яких береться агенція, це і платня за працю власне самої команди-організатора.

Другий спосіб розрахунку – це домовлений гонорар для агенції за роботу щодо реалізації Вашого проекту. Але знову ж таки, і тут часто не існує якоїсь сталої цифри, бо проекти відрізняються за обсягом та складністю. Скажемо лише, що такий гонорар для різних організаторів весіль у західному регіоні України коливається від 500 у. о.

Спосіб оплати може бути як готівкою, так і безготівковий. Окрім того, наша агенція практикує розстрочування оплати – тобто сплату частинами під час перебігу організації весілля. І ми використовуємо кожну можливість, аби оптимізувати ваші видатки.

Одним словом, наша команда є дуже гнучкою стосовно усіх цих питань і робить все для того, щоб Вам було комфортно і співпрацювати з нами, і оплачувати наші послуги.

Скажіть, яка різниця між організацією та координацією весілля?

Організація весілля – це весь обсяг робіт, необхідних для того, щоб відбулося гарне весілля. Образно кажучи – це «виготовлення» весілля "під ключ", коли його організатор дбає про все від А до Я, а Ви приходите і насолоджуєтесь уже приготованим для Вас саме таким святом, яке Ви собі вимріяли. Або навіть настільки вражаючим, що Ви й уявити собі не могли – яким весілля може бути яскравим.
Повний перелік дій, що входять до організації весілля "під ключ" Ви можете собі завантажити тут . [Download] 


А якщо коротко, то організація весілля стартує як тільки ми з Вами підписали договір. Одразу ж команда організатора береться до праці і найперше, що вона робить – то це систематизує усі Ваші бажання, бачення, смаки щодо Вашого весілля; аналізує Ваш позитивний досвід (що подобається, що любите) та негативний (чого боїтесь, з приводу чого переживаєте, що не подобається, чого в жодному випадку не хочете). Далі спільно визначаємося щодо таких основних параметрів як місце, час, кількість людей, кольори, форма. Після усього цього команда організатора розробляє і пропонує на Ваш розгляд свої пропозиції стосовно концепції стилю весілля, конкретних підрядників, які будуть працювати над оформленням, меню, музичними і розважальними програмами та усім, що Ви побажали. Ви обираєте, а ми втілюємо – організатор бронює підрядників, підписує з ними договори.

Тут в гру вступає команда координатора, яка синхронізує роботу всіх підрядників, обговорює з ними нюанси та деталі, стежить за якістю виконання усіх робіт – і так аж до щасливого завершення свята. А організатор розраховується чи дорозраховується з підрядниками, отримує готові фото та відео, перевіряє їх якість і вручає Вам. І от Ви щасливо кажете: «Дякую! Ми б із задоволенням одружилися ще раз, аби пережити ці яскраві емоції знову!», весело робите «Па-па!», і на тому організація весілля завершується. Але наші з Вами дружні стосунки продовжуються. І вже згодом наша команда організує для Вас річницю, христини, корпоратив, день народження чи будь-яке інше свято, котре потребує професійного підходу.


Мабуть, Ви вже й самі зорієнтувалися, що координація весілля – це одна із складових частин його організації, яка здійснюється від моменту, коли починають працювати підрядники, і триває аж до завершення весільного бенкету. Координатор чи команда координаторів узгоджує все з підрядниками і поміж ними; розробляє логічну й послідовну емоційну карту свята; розписує загальний таймінг та пильнує за його дотриманням; синхронізує вже замовлені елементи шоу-програм, послуги техніків, деталі частування, кейтерінгу. У день весілля стежить за порядком, вчасно усуває ризики виникнення конфліктних ситуацій та забезпечує досягнення максимальної якості в роботі підрядників.


Буває так, що у нас замовляють тільки координацію весілля, організовуючи усе решта самостійно. В таких випадках, на жаль, часто виникають всілякі непередбачені організаторами труднощі, за ліквідацію яких клієнтам доводиться платити чи додатковими видатками, чи непотрібними переживаннями. Звичайно, досвідчений координатор однаково всюди знайде хороші рішення, і для клієнта все закінчиться гарно. Проте задля того, щоб отримати гарантовано високоякісне весілля без ризиків, неприємних несподіванок та переживань, краще замовити не саму лиш координацію, а таки віддати усю організацію Вашого весілля в одні міцні, надійні та відповідальні руки.
Докладніше про нюанси координації дізнайтеся у відповідях на питання 4 та 14.
 

Навіщо мені координатори?

Коли відповідати на це питання коротко, то для того, аби під час організації та проведення весілля на рівних з першого погляду місцях не виникали неприємні клопітливі несподіванки, а все йшло-їхало, як по маслу.

От уявіть собі, що Ви вперше виїхали на трасу, яку попередньо тільки побіжно оглянули, і вона Вам сподобалася, бо на вигляд гарненька, гладенька;  ресторани, кемпінги, станції технічного обслуговування, магазинчики виглядають ошатно, а їх працівники усі мило усміхнені, ввічливі та послужливі. Сіли до авта і поїхали. Їдете-їдете, і раптом трах-бах – вибоїна, бо прикрита асфальтом яма була заповнена недостатньо втрамбованим піском та ще й без гравію. Заїхали на автозаправку – нема бензину, бо запаси закінчилися, а постачальник не підвіз вчасно. А у Вас домовленість про дуже важливу для Вас зустріч, на яку вже не встигаєте. І так далі, і тому подібне. Мабуть, Ви не раз у своєму житті зустрічалися з такими речами, коли були впевнені, що все буде OK, а виходило як виходило. А чому? Бо не знали абсолютно усього і не могли передбачити. Чи не могли передбачити, бо якось про це й не подумали.

Так і з Вашим весіллям, яке Ви організовуєте собі вперше в житті, чи вдруге, а навіть втретє, і хочете, звичайно ж, щоб все було екстра-якісно. Та навіть якби Ви робили це й удесяте, то однаково не будете гарантовані від неприємностей, бо життя не стоїть на місці, з плином часу багато речей змінюється: і те, що було добре раніше, є гірше сьогодні; а там, де Вам раніше не подобалося, стало все просто чудово. А Ви ж бо спеціальних курсів з організації весіль не проходили, на тренінги не їздили, сотні книжок не вичитували і тисяч годин досвіду не маєте.

Команда агенції «Два Серця» дуже добре знає, з чим можна порівняти весілля. Для майбутніх молодят це одночасно і велике діло, і забіг маловідомою їм місцевістю, коли deadline фінішу чітко визначений. А Ви самі, мабуть, добре знаєте, що великі діла поодинці не роблять, і щоб не блукати у маловідомій місцевості, треба мати гіда. Для нас же, досвідчених фахівців, весь процес організації та проведення весілля – це рух по трасі, котру ми знаємо як своїх п’ять пальців.

І весільний координатор для Вас – це і діловий колега, і гід, і передбачливий експерт, котрий рухається не тільки поряд з Вами, але й забігає наперед, щоб перевірити, чи все гаразд там попереду. А ще має з собою грубу теку варіантів про запас та навики миттєвого вирішення будь-яких проблем, які можуть зустрітися на шляху до суперкласного початку Вашого подружнього життя. Координаторам із агенції «Два Серця» усі ці якості притаманні повною мірою. І тут Ви можете завантажити собі повний перелік функцій та обов’язків весільного координатора. [DOWNLOAD]

Наш досвід команди не тільки координаторів, але й організаторів сотень весіль показує, що весільна дорога непроста для новачка, бо на ній часто виникає безліч додаткових завдань, моментів та нюансів. Наші весільні координатори сотні разів успішно давали собі раду з усіма ними, і часто «за замовчанням», тобто навіть не повідомляючи про це Вас, наших молодят, аби Ваша дорога до щастя була безхмарною.

Отже, весільні координатори потрібні Вам, образно кажучи, для того, щоб все «файно грало» під час підготовки весілля та на самому весіллі  і щоб Вас про те «голова не боліла».

Якщо і Ви того хочете, то значно доречнішими будуть інші питання: Нам буде потрібний тільки один помічник, бо маємо доволі простенькі організаційні завдання? Чи потребуємо команду з декількох чоловік, яка буде реально відслідковувати усі технічні та психологічні моменти і контролювати весь процес як приготувань до нашого весілля, так і самого весілля? А можливо, нам не варто морочити собі голову, виснажуватися і вбивати свій дорогоцінний час на те, що ми однаково не зможемо зробити самі так якісно, як це роблять досвідчені й мудрі фахівці, і взяти та й просто найняти команду організаторів, яка буде відповідати за все-все-все і за всіх-всіх-всіх?

Докладніше про нюанси координації можна дізнатися з відповідей на питання 2 та 14.

Мабуть, замовляти в агенції вийде дорожче?

Справді, побутує така думка: послуги підрядників, залучених до організації та проведення весілля агенцією, будуть дорожчі, аніж коли замовити їх особисто. Її Ви можете почути від двох категорій людей. Перша, це ті, які самі послугами агенції ніколи не користувалися, а в своїх міркуваннях на цю тему покладаються на просту і формальну арифметичну логіку: якщо 2+2=4, то 2+2+1 (агенція), ясна річ, буде 5.  А друга категорія – це люди, які мали справу із не надто досвідченими чи недостатньо ще вмілими організаторами.

Насправді ж, ця думка АБСОЛЮТНО ПОМИЛКОВА, бо життя – це не застиглі правила, а живий, мінливий, різнобарвний, цікавій потік, наповнений всілякими гарними можливостями. Та й весільні організатори не всі на одне лице.

Маючи справу з нормальними організаторами, Ви не тільки не переплатите, а навіть навпаки – можете й заощадити. Не кажучи вже про те, що сам процес організації весілля для Вас дуже відчутно спроститься.

Команда агенції «Два серця» працює в сфері весільного сервісу далеко не один рік. Завдяки цьому маємо сформовані хороші стосунки з величезною кількістю різноманітних підрядників – як топових, так і таких, які щойно на злеті, але вже надають якісні послуги. Тому вартість послуг тих підрядників, яких Ви собі виберете, як мінімум, виходить така ж, як і при особистому укладенні договору. Але вона може виявитися й нижчою, оскільки цілий ряд підрядників, з якими наша агенція постійно співпрацює, надають нам партнерські знижки, що сягають до 10%. Відтак маємо можливість зробити ціну кращою, аніж та, яку виставляє сам підрядник, коли прийдете до нього, як то кажуть, з вулиці.

Простий приклад. Вам потрібна команда відеооператорів. Ви приходите і дізнаєтеся, що їхні послуги зі зйомки в 3 відеокамери плюс деякі фішки будуть Вам коштувати, скажімо, 2000 у. о. (як в середньому на ринку). Коли ж приходить представник агенції «Два Серця», то для агенції вартість тої ж послуги становитиме 1800 у. о., бо ми давні ділові партнери. А буває й так, що ми з власної ініціативи домовляємося з котримсь із підрядників про знижку і ціна становитиме 1900 у. о. І наша команда зазвичай практикує це. Адже ми представляємо Ваші інтереси та вболіваємо за те, аби мінімізувати видатки.

Окрім того, агенція «Два Серця» має власну хорошу технічну базу і власні шоу-програми. Обираючи щось з них, Ви отримуєте ці послуги також за партнерськими цінами.

Тому, наймаючи команду правильних організаторів, Ви маєте можливість отримати вигоду, яка в загальному кошторисі складає близько 10%.

Сподіваємося, Ви вже й самі дійшли висновку, що звернутися до потужної та досвідченої команди організаторів – і вигідно, і правильно. Бо пропонуючи Вам підрядників з нашої великої партнерської бази, ми завжди питаємо: «Вам подобається? Вам усе пасує?» Коли ж ні, пропонуємо інших, і при потребі шукаємо та знаходимо саме тих, які Вам сподобаються найбільше.

Таким методом підбору оптимальних варіантів ми формуємо в єдину команду усіх необхідних підрядників, що в результаті гарантує якісно організоване й проведене весілля та смачні спогади про нього навіть у далекому майбутньому.

Хто такий організатор, і що входить в поняття повної організації весілля?

У весільній сфері організатор – це команда фахівців, яка бере на себе усі 100% дій та відповідальності з організації та проведення весілля на високому якісному рівні, починаючи від ідеї і закінчуючи її втіленням. Коли порівняти весілля із підприємством, то Ви, майбутні молодята – його генеральний директор, організатор – це виконавчий директор, а підрядники – персонал, об’єднаний у різні підрозділи.
Коли Ви замовляєте організацію весілля в агенції «Два Серця», то отримуєте в своє розпорядження злагоджену команду стовідсотково гарантованих надійних людей, які допомагають Вам закривати будь-які питання; підбирають усіх найкращих підрядників; несуть відповідальність за якість виконаних ними робіт; складають їм технічні завдання, таймінги; в деталях розписують кожному з підрядників усі моменти та нюанси, на які слід звернути особливу увагу. Вони фактично є комунікаторами між Вами та кожним підрядником, доносячи до останнього всі Ваші уявлення, бачення, фантазії, побажання, важливі деталі, перестороги. Організатор зводить час Вашого спілкування  з підрядниками до необхідного мінімуму, розвіює усі Ваші страхи, заощаджує Вам нерви й гроші (див. відповідь на питання 3). А Ви отримуєте лише вигоди – комфорт душевний та економічний, час, високу якість.
Тут завантажте повний перелік функцій та обов’язків організатора [DOWNLOAD]
Повна організація весілля – це доволі обсягова річ, яка містить достатньо багато складників та варіантів і складається з ряду послідовних етапів:
•   Найперший – це збір повної інформації. Ви проходите анкетування, і всі Ваші побажання заносяться у бриф, з якого нам стає зрозуміло, що у Вас вже є, а чого не вистачає; кого підбирати, кого шукати.
•   Далі ми підбираємо усіх потрібних підрядників – по 2-3 на кожну позицію (ресторан, декор, флористика, транспорт, ведучий, музиканти, фото, відео тощо).
•   Після цього Ви розглядаєте наші пропозиції і вибираєте з них тих підрядників, з якими хочете працювати.
•  Наступний етап – технічні узгодження, в яких підрядники беруть безпосередню участь; складання плану, розписування загального таймінгу, задач підрядникам.
•  Далі йде вже реалізація проекту, тобто приготування усього, потрібного для блискучої кульмінації. На цьому етапі ми координуємо виконання всіх замовлених Вами робіт і послуг в часі та просторі, пильнуємо за якістю, вносимо відповідні корективи в разі необхідності.
•   І нарешті фінальна частина – встановлення декору, розстановка столів, стільців, фуршету, кенді-бару, шоу-програми і залагодження ще 1000 та одної дрібниці.
Повний перелік усього, що входить у повну організацію весілля завантажте тут [DOWNLOAD]
 

З ким саме із підрядників ви працюєте?

Пріоритетами у доборі підрядників-партнерів для агенції «Два Серця» є  їх талановитість, професійність, знання сучасних тенденцій весільної сфери, стовідсоткова відповідальність і найголовніший критерій – максимально висока якість надання послуг.

Тому знаємо десятки підрядників, а обираємо найкращих, з якими співпрацюємо, підтримуємо дружні стосунки, регулярно зустрічаємося, інколи просто гарно проводимо час разом.

За кожним напрямком весільного сервісу (фото, відео, техніка, прокат, кенді-бари, фуршети, кейтеринг, ведучі, музиканти, надання локацій, декор, флористика, транспорт тощо) можемо, навіть для організації наймасштабнішого весілля, запропонувати по кільканадцять підрядників – як топових, так і талановитих новаків.

Топ-підрядники.  Це законодавці сучасних тенденцій в сфері весільних послуг. Можуть запропонувати як новинки, так і класичні речі. Вони якісні, перевірені, відомі, дорогі. Широка географія наших партнерських зв’язків дозволяє нам залучати таких підрядників як зі Львова та Львівщини, так і з усього західного регіону. При потребі домовляємося із підрядниками з віддалених міст України: Києва, Харкова, Дніпропетровська тощо, а також закордонними. Тут для нас немає якихось обмежень.

Вибираючи собі топ-підрядників, Ви отримуєте такі переваги - іміджевість, можливість здивувати гостей, здійснити свою мрію про персональну зустріч із зіркою, розкішність.

Талановита молодь. Образно називаємо таких підрядників «Джек Потом». Вони молоді, недавно на ринку весільних послуг, але екстра-талановиті, швидко розвиваються, відповідальні за свою роботу, позитивні у стосунках співпраці і дають максимальну якість. Такі підрядники яскраві та ще не надто широко відомі. Тому свою працю поки оцінюють не так дорого, як їхні топові колеги. Їх включаємо до нашої партнерської бази у випадку, коли неодноразово переконалися, що молодий підрядник, котрий перебуває щойно на злеті своєї популярності, забезпечує максимальну якість послуг.

Ті весільні пари, котрі шукають дешевших послуг, власне і потребують саме таких людей, які зроблять роботу так само якісно, а то й краще, але за меншу ціну. Вибираючи собі підрядників з талановитої молоді, Ви отримуєте такі плюси – яскравість, свіжість, оригінальність, максимальну якість за доволі знижену ціну.

Організовуючи весілля, завжди рекомендуємо нашим нареченим тих підрядників, які найбільше відповідають концепції, формату, параметрам їхнього свята; подобаються їм; здатні максимально підлаштуватися під них та вільні на той час, який бажаний весільній парі.

Як стати вашим клієнтом?

Це доволі просто. Неважливо, з якого джерела Ви дізналися про нашу команду: чи це був наш сайт; чи сторінки у соціальних мережах ВКонтакті, Facebook тощо; чи Ви скористалися рекомендацією своїх друзів; а чи були на одному із організованих нами весіль, котре Вам сподобалось, і пересвідчились, що команда агенції «Два серця» справді відповідальна і якісно зробила все, за що взялася.

Тому Ви просто берете контакт, набираєте нас і домовляєтеся про зустріч з менеджером. Якщо хочете, ми приходимо до Вас або зустрічаємось в закладі, де Вам смачно. А можемо запропонувати Вам варіанти наших смачних локацій – затишних і комфортних для розмови.

Ми знайомимось і розповідаємо Вам про специфіку та важливі нюанси, характерні для нашої роботи. А Ви висловлюєте свої побажання, бачення, переживання, страхи, мрії. І коли у Вас з’являється відчуття, що Вас розуміють, уважно слухають, відгукуються позитивно на усі справді важливі для Вас моменти, ми з Вами укладаємо договір про організацію Вашого весілля, в якому усе чітко розписано.

Отже, Ви стаєте нашим клієнтом з моменту підписання з агенцією «Два Серця» договору про організацію Вашого весілля. І як тільки це сталося, ми - уже як офіційні організатори - одразу ж беремося до роботи. Починаємо із докладного збору інформації, яким саме по усіх параметрах має бути весілля, і завершуємо врученням Вам фото- та відеоспогадів про той урочистий день, що ознаменував початок Вашого подружнього життя.

Тому чекаємо Вас у гості. Гарантуємо, що від нашої першої зустрічі Ви обов’язково отримаєте, як мінімум – приємне спілкування, а максимум –  реально круто зреалізоване свято.

Які бувають традиції, і чи потрібні вони взагалі?

Почнемо з того, що саме весілля є традицією. Адже Ви могли б просто забігти до шлюбного реєстратора, поставити свої підписи, повернутися на роботу, а ввечері вдома з’їсти тортик і випити вина. Проте навіть тортик і вино – це також традиційний спосіб відзначити щось гарне.

Так само і з весіллям – воно може обмежитися лише застіллям у вужчому чи ширшому колі рідних та друзів, а може бути збагачене традиційними чи нетрадиційними обрядами – символічними діями, покликаними, наприклад, виявити свою вдячність батьківській сім’ї, у якій Ви зростали, а тепер залишаєте її, заклавши власну родину. Чи це може бути батьківське благословення на щастя у новій сім’ї. А, можливо, це символічне побажання такого ж щастя своїм ще неодруженим друзям. І тільки Ви самі можете вирішити, про які саме важливі для Вас життєві моменти Ви хочете заявити, на чому закцентувати увагу.

Загалом же, елементи обрядових дій під час весілля, найперше, індивідуалізують його – роблять унікальним і неповторно саме Вашим, а по-друге, перетворюють Ваше свято на цікаве, веселе, феєричне і тому незабутнє як для Вас, так і для Ваших гостей, шоу. Таким чином Ви символічно вистелюєте собі дорогу в таке ж чудове, як і Ваше барвисте весілля, подружнє життя. Бо ж недарма люди кажуть, що «Добрий початок – це вже половина справи».

А весільних звичаїв є безліч: класичні і народні, давні й сучасні, національні та місцеві, автентичні й запозичені, майстерно відтворені і творчо скомбіновані, предковічні традиційні і нові нетрадиційні, започатковані Вами.

І якщо Ви хочете, щоб Ваше весілля було і барвистим, і цікавим, і веселим, то Вам варто включити у святкове дійство ряд весільних звичаїв.

Яких саме? Як зорієнтуватися? Що вибрати? Звичайно, агенція «Два Серця» і тут Вам залюбки допоможе.

Наша команда, як організатор сотень чудових весіль, вже давно пересвідчилася в правдивості приказки: «Що не край – то свій звичай». Тому можемо сказати, скільки є регіонів, скільки є населених пунктів – стільки ж і різноманітних весільних традицій. А навіть зустрічалися з таким, що на одній вулиці у двох паралельних будинках в сім’ях можуть бути традиції, геть не схожі між собою.

Коли ми проводимо анкетування молодят, що уклали з нами договір про організацію весілля, ми збираємо докладну інформацію про те, які із весільних звичаїв вони бачили, про які чули від своїх батьків, бабусь, дідусів, друзів, а можливо й мають якийсь власний нетрадиційний задум, який дуже хотілось би втілити. Зі свого боку ми, звісно, також пропонуємо певні базові весільні звичаї: зняття вельону, танці з батьками, кидання букетів чи підв'язок, коровай, викуп нареченої, брама, батьківське благословіння та цілий ряд інших. Зазвичай ми рекомендуємо дізнатися, які  із весільних звичаїв хотіли б побачити на Вашому весіллі батьки, бабусі, дідусі, інші близькі родичі. І головне тут, щоб все це подобалося Вам та було узгоджене з найважливішими для Вас близькими людьми.

Таким от чином ми з Вами визначаємося, які  із весільних звичаїв Ви хочете включити у таке святкове для Вас дійство. Тільки після того наша команда-організатор складає сценарій, добирає всіх потрібних дійових осіб, реквізит, аксесуари, музику, складає таймінг, підключає відповідних підрядників. А вже під час самого весілля відповідальний за організацію, координатор та ведучий пильнують, щоб все йшло відповідно до задуму.

І все завжди вдається! Тому перегляд фільму про Ваше весілля знову і знову стає Вашою першою улюбленою сімейною традицією.

Чим особлива команда «Два Серця»?

Команда агенції «Два Серця» насамперед особлива тим, що вона ВИГІДНА усім, хто звертається до нас за допомогою в організації весілля. 
А вигідна тому, що має ОДНУ ВЕЛИКУ ПЕРЕВАГУ – унікальне гармонійне поєднання таких 6 надзвичайно важливих для організації шикарного весілля характерних рис: 
1.    Великий командний та персональний досвід. 
2.    Власна технічна база. 
3.    Власні шоу-програми. 
4.    Професійний рівень праці з клієнтами. 
5.    Душевна креативність.
6.    Відповідальність.

Великий командний та персональний досвід.  В командному доробку агенції «Два Серця» близько 400 організованих весіль, велика кількість організованих корпоративних заходів та різноманітних корпоративних свят. Щодо персонального досвіду, кожен із членів нашої команди, кожен менеджер проектів, координатор має за плечами від 5 до 10 років праці в сфері організації святкових подій. Окрім того, кожен з нас має індивідуальний досвід праці чи фотографом, чи відеооператором, чи діджеєм, чи ведучим тощо. Це дає нам глибоке знання усіх особливостей та нюансів цих видів послуг, завдяки чому ми швидко й чітко комунікуємо з підрядниками та клієнтами по усіх питаннях, уникаючи зайвих слів.

Власна технічна база: звук, світло, сцена, спецефекти. 80-90% усіх технічних потреб, технічних рішень для проведення святкового заходу ми можемо забезпечити самостійно, що дає можливість знизити ціну цих технічних послуг.

Власні шоу-програми, які стрімко розвиваються щодо різноманітності та якості. Безпосередні дружні зв’язки з артистами дають нам можливість генерувати авторські шоу-програми, що є доволі значною перевагою стосовно наших колег-партнерів у цьому виді весільних послуг, а також дозволяє знизити ціну для клієнтів.

Професійний рівень праці з клієнтами. Він формувався роками і склався в чіткі алгоритми: як пропрацьовувати всі аспекти, нюанси, моменти; за якою послідовністю; як все робити максимально швидко і обов’язково якісно; як оперативно допомогти молодятам прийняти будь-яке рішення, вирішити будь-яке питання; які фішки та особливі підходи застосувати для того, щоб кожне весілля стало справді неповторною і чарівною подією в житті наших весільних пар та їх гостей. Наші клієнти ніколи не задаються питаннями: «А що далі? Що робити? Як вчинити в тому чи іншому випадку?» Бо їх завжди уважно вислухають, порадять, підкажуть, покажуть. І ми завжди наголошуємо, що агенція «Два Серця» - це команда. Бо це справді добре зіграна команда не просто колег, а друзів, у якій всі розуміють один одного навіть без слів. І саме це є запорукою якості, швидкості, плідності комунікацій, що дозволяє нам вирішувати усі питання, які виникають під час організації та проведення весілля настільки миттєво, що вони навіть не потрапляють у поле зору ні молодят, ні гостей.

Душевна креативність. Ми працюємо не тільки творчо, винахідливо й кмітливо. Ми вкладаємо в кожний весільний проект душу. Під кожного клієнта ми створюємо індивідуальну атмосферу свята – саме з тими характерними емоціями, які хотів би закласти в неї сам клієнт, і тими, які спостерігаємо під час нашого спілкування. Бо в нашому розумінні креатив – це не лише вміння команди з допомогою різних інструментів, актуальних нових рішень, шоу-програм, технічних засобів викликати в гостей численні вигуки «Wow!» від захоплення різними фішками. Наш креатив полягає в тому, щоб впродовж усього свята панувала класна сімейна атмосфера – коли в центрі уваги перебувають не тільки молодята, але й кожен гість почуває себе суперкласно, бо відчуває, що все зроблено з такою любов’ю саме для його чудового й радісного настрою.

Відповідальність. Звернутися до професійної команди агенції «Два Серця» щодо організації весілля – це однаково, що звернутися до страхової компанії і надійно гарантувати своє свято від всіляких ризиків та неприємних несподіванок. Бо за справу візьмуться не просто високопрофесійні фахівці, а фахівці повністю відповідальні за усі свої слова й дії. І Ви уникнете такого неприємного явища як розсіювання відповідальності, бо матимете справу з конкретною людиною, відповідальною саме за Ваше конкретне весілля.

В мене весілля через рік – коли саме слід укладати договір і замовляти організацію?

Найоптимальніший варіант - звернутися до нас за 0,5-1 рік до запланованої Вами дати весілля. Досвід агенції «Два Серця» показав, що це саме той абсолютно нормальний інтервал, протягом якого можна все грамотно спланувати щодо підрядників, бюджету, дати, формату та зробити сучасне весілля насправді досконалим і якісним.

Звичайно, в теці нашого досвіду є випадок, коли весілля нам замовили в понеділок на суботу, і на його організацію було реально тільки 4,5 дні. І той випадок був дуже корисний для нас як команди, бо ми отримали змогу пересвідчитися в тому, що за наявності колосального досвіду прямих зв’язків з необмеженою кількістю підрядників, не є проблемою організувати весілля за такий рекордно короткий термін. Довелося просто залучити трішки більше членів команди, щоб швидко змобілізувати усі потрібні ресурси. І те весілля вийшло на цілком достойному рівні, без проколів чи якихось дрібних прикрих моментів та нюансів. Робота, яка в багатьох займає з півроку, була пророблена за 4 дні. Для нашої команди це був шикарний досвід, завдяки якому ми вповні усвідомили, що нема необхідності розтягувати час і, як то кажуть, задоволення під час організаційного процесу, бо це просто зайва розкіш. Та з другого боку, весілля за тиждень – це зайве напруження і втрати щодо унікальності.

Стосовно весіль в західному регіоні України, то тут є тенденція замовляти собі найкращих музикантів, діджеїв, найталановитіших декораторів та флористів, найпомпезніші локації за півроку, рік, а то й півтора року наперед. Деякі з ресторанів заброньовані на всі суботи й неділі за рік до дати весілля. Тому, якщо маєте конкретні побажання стосовно підрядників, локацій, стилю чи формату, не відкладайте замовлення організації весілля – чим швидше Ви прийдете до агенції «Два Серця», тим вища ймовірність отримати все саме те, що Ви хочете.

Хоча, як ми вже згадували, весілля можна організувати і за тиждень, а можна розтягнути його організацію і на 2 роки.

Просто Вам слід чітко розуміти, що за тиждень замовити, наприклад, саме той Cover Band, який би Ви хотіли, може бути неможливо, оскільки це зробив вже хтось інший. А у весільні сезони на всіх хороших музикантів дуже високий попит, і вільними від роботи можуть виявитися лише дві категорії музикантів – молоді, талановиті, класні і про яких ще дуже мало людей знає; або «неліквід», партачі, яких напевно не варто замовляти, бо можна потім дуже пошкодувати.

Наша команда з другою категорією як музикантів, так і будь-яких інших підрядників в жодному випадку не співпрацює. Але, якщо Ви з якихось причин справді потребуватиме такої швидкої оперативності, ми знайдемо для Вас найоптимальніші рішення для того, аби Ваше весілля пройшло на гідному якісному рівні.

Та краще подбайте про свій великий день заздалегідь і виберіть оптимальний термін – за 0,5-1 рік до визначеної дати.

Хочемо виїзну церемонію. Де її можна провести?

Тепер в Україні є відповідне законодавство, яке надає нам технічну можливість провести офіційну церемонію, а не просто її театралізацію як ліричну родзинку, що доповнює свято. Це буде реальна офіційна церемонія із державним шлюбним реєстратором, внесенням у Книгу реєстрації, підписами на справжніх документах. Усю цю процедуру ми можемо допомогти організувати за доволі невеликі кошти.

Щодо шлюбної виїзної церемонії та можливостей, де її провести, наш досвід декількох останніх років показав, що обмежень тут немає – все залежить лише від багатства Вашої фантазії. Виїзна церемонія може бути проведена в лісі, у горах, на даху, посеред озера тощо. Може бути й нічна церемонія, чи на світанку, чи на тлі заходу сонця.

Щодо організації таких церемоній команда агенції «Два Серця» володіє величезним арсеналом інструментарію стосовно того, як це можна зробити і де це можна зробити.

Зауважимо лише, що виїзна церемонія має певні параметри: кількість присутніх людей, відповідність місця, бажаний формат та декор, час проведення. Усі ці речі ми можемо узгодити з Вами безпосередньо під час нашої зустрічі. І ми допоможемо Вам зробити все на найвищому рівні.

Коли ж у Вас є тільки сама ідея виїзної церемонії, то ми допоможемо Вам визначитись. Маємо велику теку з переліком гарних місцевостей, де можна було б це зробити дуже класно; а також ресторанів, дахів та інших локацій, які здають в оренду саме для проведення таких заходів.

Чи може ваша команда допомогти зі шлюбом у церкві?

Так, звичайно, можемо Вам і організувати шлюб у церкві, і допомогти розібратися з усіма питаннями, пов’язаними з цим обрядом.

Головне, щоб Ви визначилися зі своїми побажаннями щодо місця, де хотіли б узяти шлюб. З власного досвіду команда агенції «Два Серця» знає, що в кожному конкретному місці є свої певні правила, умови подання документів, розрахунки часу, відведеного на Науки. А можливо, комусь треба буде перейти в іншу віру.

Усе, що стосується документів, визначення часу, досягнення домовленостей, ми можемо взяти на себе. Вам тільки слід знати, що ця сфера дуже динамічна: щось додається до параметрів та правил, щось змінюється чи забирається. Тому найперше конкретизуйтеся щодо місця.

Та в будь-якому випадку, навіть коли у Вас є лише ідея взяти шлюб у церкві, ми допоможемо зорієнтуватися у всьому конкретніше. На нашій пам’яті жодного разу не виникало якихось суттєвих питань, які нашій команді було б складно вирішити.

Просто трішки часу, нашого досвіду, і все буде гаразд.

Я знаю класних музикантів, фотографів, ведучих – навіщо мені агенція?

Мабуть, це найбільш архаїчний спосіб організовувати весілля таким чином: «О, нам треба ресторан, нам треба музикантів, нам треба ведучого та іще там якогось фотографа і відеооператора. Будуть! Я знаю всіх потрібних людей. А що не знаю, то знайомі підкажуть. То ж не дуже складна справа – весілля організувати!».

І організовують, і весілля відбувається. І святкують. А потім згадують, як усе гарно було. Хіба що…

…пиячили музиканти.

…Кухня не видала ті страви, які обіцяла.

…Офіціанти виносили і вантажили в «копійку» нашу горілку.

…А ведучий, як випив трохи більше, то все говорив про класні цицьки моєї дружки.

…Артисти взагалі не приїхали, хоч взяли аванс. Застрягли в іншому місті, і там в них проблеми, а тому вони не змогли приїхати на виступ. А на мобільний написали SMS-ку, що авансу не віддадуть та вибачте, будь ласка.

…Наші фото- і відеооператори класно знімали наше весілля – вони єдині, які працювали на всі 100. Шкода тільки, що були в спортивних костюмах «Adidas».

…Наші машини-ескорт, що мали везти нас, приїхали непомитими, а одна взагалі приїхала на півгодини пізніше.

…Зранку візаж нареченій довелось робити пані Марійці, сусідці, тому що візажист і забула, і взагалі проспала, та ще й о 6-ій ранку було дуже важко добратися до нашого дому.

…Музиканти розбіглися по всій локації, під’їли наш фуршет…

…Офіціанти натирили море нашого алкоголю і винесли гори нашого мяса… …Декоратори доробляли вже при гостях, то ж довелося і їх до столу запросити…

…Але то нічого. Добре, що відбули. З весіллям стільки клопоту. Хіба ж за усім вгледиш?

…І ми ж усіх їх знали до весілля і були впевнені, що вони нормальні люди.

 

Сподіваємось, що цих трагікомічних прикладів з життя буде достатньо для того аби гарненько замислитись і вирішити, що Вам більше до вподоби – вакханалія чи весілля Вашої мрії.

Адже, щоб організувати якісне весілля, недостатньо знати 3-5 ведучих, 3-5 фотографів, музикантів, декілька Cover Band тощо. Найбільшою складністю і ювелірним мистецтвом є підібрати команду таким чином, щоб разом в одній зв’язці вони не заважали один одному, доповнювали один одного і відкривалися по-новому для того, щоб люди відчули, що це свято, це весілля є особливим.

Власне з цього й починається робота з організатором: створюється формат, створюється ідея, яку підрядники не заповнюють, а доповнюють. І тут дуже важливий момент – відчуття того, що хочете Ви! Зрозуміти усі Ваші побажання, Ваше бачення весілля і знайти саме тих підрядників, музикантів, фотографів, відеооператорів, які дадуть можливість в повному обсязі реалізувати конкретний задум.

Тому просто необхідно звернутися до команди з досвідом, щоб Ваше свято не перетворилося на корисний, але неприємний урок для надмірної самовпевненості з його біганиною, потребою за всім особисто пильнувати, постійно підштовхувати своїх підрядників за свої ж гроші.

Організатор – це команда, яка порекомендує тільки якісних, надійних, перевірених підрядників; збере їх в один гарний букет; нагадає зробити те, про що було домовлено; перевірить якість, простежить за порядком.

І якщо Ви справді переймаєтеся рівнем, переймаєтеся атмосферою та якістю свого весілля і хочете насолоджуватися процесом приємних приготувань та безжурно відпочивати на своєму святі – Вам до нас.

Чи можна координаторів замовити окремо, скільки їх потрібно і скільки це коштує?

Звичайно, можна. І найкраще це зробити перед тим, як Ви укладете договори з усіма обраними Вами підрядниками. Бо коли Ви прийдете на стадії «ми вже домовилися з усіма підрядниками», координатор стане в певному сенсі заручником ситуації. Йому доведеться виправляти ті технічні помилки, які Ви могли допустити як клієнт. Наприклад, координатор може виявити, що не всі вибрані Вами підрядники є достатньо кваліфікованими, фаховими, забезпеченими усім необхідним для надання справді якісної послуги. В такому випадку він повідомить Вас про це, і виникне потреба певних підрядників замінити.

Тому ми не рекомендуємо приходити до команди координаторів після того, як Ви вже обрали всіх своїх підрядників. Але якщо таке вже сталося, ми однаково залюбки забезпечимо Вас експертами, які допоможуть реалізувати Ваш творчий задум, проконтролюють усю свою зону відповідальності, що окреслена переліком обов’язків координатора. Вони згладять непорозуміння чи неузгодження, і Ви будете спокійні, оскільки й знати не будете про всілякі несуттєві, але здатні дошкулити, дрібниці.

Скільки координаторів потрібно? Кількість їх залежить від об’єму та масштабу Вашого весілля. Мінімум - 2. Часто потрібні 3 чи 4 координатори або й більше. Бувають весілля, на яких працюють і 10-12 – це високотехнічні складні заходи, де багато артистів, багато альтернативних локацій. Тому для контролю і досягнення якості така кількість задіяних координаторів цілком виправдана.

Щоб з’ясувати докладно, скільки помічників потрібно саме Вам, завітайте до нас, ми за кавою все докладно обговоримо: що для Вас найважливіше і з якими питаннями представники нашої команди можуть зустрітися в ході організації та проведення весілля. І будь-яку рекомендовану нами кількість координаторів ми Вам аргументовано обгрунтуємо.

Так само і щодо вартості цієї нашої послуги. Вона завжди узгоджується безпосередньо на зустрічі і після з’ясування відповідальності, обсягу роботи та кількості необхідних Вам координаторів.

Додаткову інформацію про координування весільних свят та переваги, які Ви отримуєте, замовивши організацію весілля в цілому, а не тільки його координацію, Ви знайдете у відповідях на питання 2 і 4.

А ви таке можете організувати заручини, дівич-вечір, подорож, after-party, квести і т.д..?

Я чув, що є агенції, які організовують не тільки самі весілля, але й повний весільний цикл: заручини (оголошення про намір одружитися), дівич-вечір, холостяцька вечірка, after-party, весільна подорож чи медовий місяць. Навіть хтось мені розповідав, що туди можуть входити і сватання, і візити до батьків, якісь жартівливі квести-випробування для обидвох наречених в період від заручин до весілля.  А Ви таке можете організувати?

Так, звичайно, ми організовуємо усі супроводжуючі заходи. Все залежить від того, наскільки широко Ви розумієте це поняття – весілля. Для нас - це період від появи бажання двох закоханих стати чоловіком та дружиною і аж до 80-ої річниці Вашого шлюбу, так званого «Вдячного весілля».

А ви можете організувати весілля на 5-ту, 10-ту і більше річницю шлюбу ?

Не тільки можемо, але навіть вже маємо доволі багатий практичний досвід з організації саме таких весіль. До речі, переконалися, що організовувати повторне весілля є цікавіше як для «знову наречених», так і для нас – команди організаторів. І ми завжди з радістю приймаємо такі замовлення як виклик нашій майстерності. Адже Ваше нове весільне свято за усіма критеріями має бути ще кращим, ніж попереднє.

Чи можете ви допомогти нам в організації благодійної акції на честь нашого весілля?

Ознаменування дня початку свого подружнього життя не лише забавою, але й якимсь добрим вчинком для громади свого рідного міста чи села кожен раз більше стає гарною традицією для молодят. На весіллях часто збирають солодощі, іграшки для дітей із сиротинців. Навіть у запрошеннях просять принести замість квітів іграшки, книжки, канцтовари тощо. Також садять дерева чи кущі, встановлюють лавочки в парку чи в сквері у тих місцях, де їх бракує; беруть тваринку з притулку. Тут все залежить від Ваших можливостей, схильностей та бажань покращити ті сфери життя, за які Ви щиро вболіваєте.

І як команда весільних організаторів, ми радо Вам допоможемо здійснити ці добрі наміри: сконтактуємо з відповідними установами; дізнаємося, де і що саме є найбільш потрібне; допоможемо Вам визначитися у випадку, коли Ви хочете щось хороше зробити, та не знаєте, що саме; включимо Ваш благодійний вчинок у сценарій весільного дійства.

Задати питання

Хочете побачити бiльше

Наші роботи